Торгова марка «Смак Українських Карпат» (далі – ТМ) забезпечує та просуває якість регіональної карпатської харчової продукції.
Вона охоплює великий асортимент сільськогосподарської продукції (сировину і перероблену продукцію).
Загалом, основна мета ТМ – посилити конкурентоспроможність аграрного сектору та його ключових гравців в цьому регіоні з метою стимулювання його економічно-соціального розвитку за допомогою такої торгової марки, яка створює та покращує позитивний імідж Українських Карпат.
Територія походження: ТМ для чотирьох областей (Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської та Чернівецької) і їх ключових гравців ТМ є важливою можливістю посилити співпрацю та взаємодію, які зумовлені спільним інтересом і мають на меті використати переваги існуючих синергій.
ТМ «Смак Українських Карпат» гарантує, що вся продукція , під торговою маркою походить з чотирьох областей Карпат – Чернівецької, Івано-Франківської, Львівської та Закарпатської (як це передбачено у цьому документі) – та відповідає критеріям смаку та якості, які стосуються як виробництва так і маркетингу.
Логотип ТМ має важливу комунікативну функцію відносно споживачів. ТМ «Смак Українських Карпат» допомагає відрізнити марковану продукцію, яка є частиною ініціативи, від іншої продукції, включно з імпортованою. В зв’язку з цим цінності, які можна побачити через логотип, дуже важливі і відповідають критеріям якості, що перевіряються під час інспекції.
Цінності ТМ «Смак Українських Карпат» означають:
Логотипом ТМ може маркуватися лише харчові продукти рослинного та тваринного походження – свіжі, оброблені чи перероблені, якщо вони відповідають вимогам, викладеним у Положенні про ТМ.
Категорії харчових продуктів ТМ «Смак Українських Карпат»:
Право на використання логотипу ТМ «Смак Українських Карпат» надається юридичним особам приватного права чи фізичним особам (далі – М1) за умови виконання наступних вимог:
Відповідність та право на використання ТМ «Смак Українських Карпат» перевіряється внутрішньою інспекцією. Котра проводить перевірку критеріїв відповідності, щодо діяльності виробника продуктів харчування.
Інспекція, яка стосується походження і якості
Громадська спілка «Карпатський смак» здійснює інформаційно просвітницьку роботу з популяризації ідей, переваг, ключових принципів діяльності спілки, та просуває діяльність виробників, що отримали право – ліцензію на користування ТМ «Смак українських Карпат».
Кожен член ГС «Карпатський смак» має право:
Детальна інформація про ТМ розміщена у документі: Положення громадської спілки «Карпатський смак» про використання торговельної марки (знаку для товарів і послуг) «Смак Українських Карпат».