Українські Карпати відомі як регіон з ідеальними кліматичними та екологічними умовами для вирощування якісної продукції. Як визначено в стандарті, походження продуктів під Карпатською ТМ стосується виробництва та переробки: (a) походження сировини для непереробленої продукції (100% з 4 областей) та переробленої продукції (90% з 4 областей, залежно від типу продукції), (б) місцезнаходження переробних потужностей (в межах 4 областей).

Пов’язана з внутрішніми та зовнішніми параметрами, на які позитивно впливають чисті умови виробництва (4 області), надійними технологіями виробництва та переробки, адекватним пакуванням та маркуванням. Якість також підтримує прозорість спілкування зі споживачами.

ТМ «Смак Українських Карпат» вказує на походження з регіону, якість та смак:

Походження

Українські Карпати відомі як регіон з ідеальними кліматичними та екологічними умовами для вирощування якісної продукції. Як визначено в стандарті, походження продуктів під Карпатською ТМ стосується виробництва та переробки: (a) походження сировини для непереробленої продукції (100% з 4 областей) та переробленої продукції (90% з 4 областей, залежно від типу продукції), (б) місцезнаходження переробних потужностей (в межах 4 областей).
Якість

Пов’язана з внутрішніми та зовнішніми параметрами, на які позитивно впливають чисті умови виробництва (4 області), надійними технологіями виробництва та переробки, адекватним пакуванням та маркуванням. Якість також підтримує прозорість спілкування зі споживачами.
Смак

Пов’язана з внутрішніми та зовнішніми параметрами, на які позитивно впливають чисті умови виробництва (4 області), надійними технологіями виробництва та переробки, адекватним пакуванням та маркуванням. Якість також підтримує прозорість спілкування зі споживачами.
Система гарантій

Найбільш важлива ознака для споживачів. Смак продукції під ТМ повинен бути відмінним і, в найкращому випадку, посилювати ідею «натуральності» і «типовості» походження продукту з Українських Карпат. Незважаючи на те, що смак продукту – це суб’єктивний фактор і ТМ не може його повністю контролювати, дегустаційні комісії та дослідження в фокус групах запобігатимуть потраплянню продуктів з незадовільними смаковими властивостями до асортименту продукції під ТМ. Опитування споживачів показали, що «карпатський смак» пов’язаний зі спогадами про літню/зимову відпустку в Карпатах (сувенір) та бабусиними стравами (дитинство), що має відношення до самовизначення українців загалом («наші» Карпати). Що стосується просування ТМ, то заплановано проведення щорічних «дегустаційних» заходів. Вони проводитимуться в рамках громадських заходів і підвищуватимуть рівень обізнаності про продукцію Карпатської ТМ серед споживачів.живачами.
TOP