Представники кафедри взяли участь у панельних дискусіях, презентаціях, семінарах, конкурсах, налагодили контакти для подальшої співпраці з представниками сфери гостинності Донеччини, Луганщини, Сумщини, Полтавщини, Херсонщини, Волині, Вінниччини, Буковини, Закарпаття, Тернопільщини, а також символічно стали переможцями у розіграші призів від торгової марки
Смак українських Карпат Громадської спілки «Карпатський смак».
Громадська спілка «Карпатський смак» об’єднує українських виробників з екологічно чистих гірських районів Львівської, Івано-Франківської, Закарпатської та Чернівецької областей, які виготовляють унікальні, чисті та якісні продукти з Карпатського краю під спільною торговою маркою. «Смак Українських Карпат» – це своєрідний гарант якості товарів, серед яких – свіжі та витримані сири, м’ясні вироби, овочі, крупи та зернові, чаї з дикоросів, гриби, мед і пилок, олія, леквар (оригінальне закарпатське сливове повидло), фруктове варення, сиропи, соки. Авторитетність та довіру до торгової марки підсилює наявністю швейцарських партнерів з Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL), що є символом якості і надійності.