up
Напишіть Нам
Напишіть нам і ми зв'яжемось з вами

Бізнес-бранч “Як бізнесу вести соцмережі під час війни” (Івано-Франківськ)

Продовжуємо спілкуватись з представниками місцевого та релокованого бізнесу в рамках бізнес-бранчів
Цього разу в Івано-Франківську в рамках третього бізнес-бранчу говорили про те «Як бізнесу вести соцмережі під час війни» в рамках спільного проєкту ГС «Карпатський смак» та ГС «Дорога смаку Прикарпаття» – «RIDNI: Об’єднання та взаємодопомога місцевих та переміщених виробників крафтової продукції».
Адже попри багато нюансів саме соціальні мережі для виробників крафтової продукції, невеликих місцевих брендів є інструментом для просування товарів та продажів. Багато з них використовують цей майданчик як основний.
Своїм кейсом успішного використання соцмереж для спілкування з клієнтами та продажів поділилась одна із засновниць зовсім молодого крафтового виробництва в Івано-Франківську «М’ясні гризлі» Аліна Тягур. Використовуючи лише дві соцмережі вона змогла отримати перше замовлення вже за чотири дні після запуску, а вже за перший місяць – оборот у кілька десятків тисяч гривень. Основним, на її переконання, є трансляція спільних цінностей з клієнтами та створення пропозицій, які задовольняють їх потреби.
Захід проходив в рамках Проєкту «Підтримка підприємців і життєзабезпечення», що фінансується та впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні, у співпраці з Львівською та Івано-Франківською міськими радами та обласними військовими адміністраціями.