Унікальне медове драже за закритою рецептурою вже багато років створюють на Прикарпатті. Виробником є сімейний бренд – Stovpiuk Family Brand, засновником якого є Михайло Стовп”юк. Корисні солодощі полюбляють і дорослі , і діти, адже в рецептурі лише місцеві, локальні інгредієнти- мед, пилок та смачна ягода.
Продукт смачний, корисний та унікальний, адже не має аналогів. За самою технологією – це 100% натуральні інгредієнти. Не додаються ані ароматизатори, ані барвники.
Виготовляють “Цілющу бджілку” в самому серці Карпат, селі Спас на Коломийщині. Підприємство займається не лише виготовленням драже, а й фіточаїв із лікарських рослин, джемів, варення, тощо.
Медове драже “Цілюща бджілка” представлена у різних торгових точках не лише України, але й за кордоном. Для більшого ознайомлення із продуктом, 16 липня у торговій точці, магазині «Бджолокрай», що розташований у селі Поляниці, було організовано презентацію продукту. Відвідувачі мали можливість переглянути буклети, які були спеціально розроблені в рамках проекту та продегустувати медове драже. Також під час презентації, був присутній і виробник Михайло Стовп”юк.
Магазин “Бджолокрай”, власником якого є родина пасічника Василя Мануляка, розташований на туристичному маршруті, біля Буковелю. Більшість відвідувачів – туристи, які завжди в пошуках локального продукту. Тому для них – медове драже – новинка . Але не завжди є можливість донести до споживача унікальність такого продукту, склад, властивості тощо . Тому проектом, для виробника було розроблено серію фотографій продукції, а також фотобанери та буклети, в яких подано інформацію, з яким споживачі можуть ознайомитись у торговій точці та зробити свій вибір.
Магазин “Бджолокрай”
Буковель, село Поляниця, Івано-Франківська область – тут розташований магазин «Бджолокрай». Саме тут, споживач може спробувати та придбати продукцію крафтових, локальних, органічних виробників. В асортименті: соки, олію, карпатські гриби, чаї, мед тощо. Власником є родина прикарпатського пасічника, Василя Мануляка.
Крафтовий виробник Stovpiuk Family Brand
Ідейним натхненником Stovpiuk Family Brand з села Спас, Коломийського району Івано-Франківської області є Михайло Стовп’юк, що отримав освіту біолога, з дитинства захоплювався зільництвом та збудував на власному господарстві, у самому серці Карпат, підприємство, що займається виготовленням фіточаїв із лікарських рослин, джемів, варення, драже, тощо. Серед продукції – винахід, який не має конкурентів в Україні – медове драже «Цілюща бджілка».
Цей захід було проведено в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт імплементується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH спільно з Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні.
Проект “AgriFood Маркетинг: виробництво візуального контенту для збільшення обсягу продажів продукції членами та клієнтами організацій – членів консорціуму шляхом промоції візуального маркетингу серед агро МСП.” Проект створено у співпраці Органічна Україна як лідер Agri Food консорціуму, до складу якого входять ГС “Міжрегіональний союз птахівників та кормовиробників України” та ГС “Карпатський смак” .