Під час вебінару розглянемо:
Складові успішного бренду аграрія
Вплив сучасних технологій фото виробництва на просування фермерської продукції
Переваги використання відео для реклами фермерської продукції
Роль візуального контенту для представлення свого продукту
Спікери:
Геннадій Удовіченко, комерційний фотограф, керівник Харківської фотошколи МЦФ, член національної спілки фотохудожників України, майстер, який створює фото зі змістом. Учасник та переможець національних та міжнародних конкурсів.
Відеограф Андрій Виприцький. Співпрацюв з українськими телеканалами: Інтер, БТБ, ТРК Україна, 2+2. Зараз співпрацює з міжнародними агентствами новин. Переможець міжнародного конкурсу професійної майстерності, завдяки чому був запрошен на зйомки до ОАЕ, Німеччинї та Фінляндії. В Україні знімав відео для харчових світових брендів.
Наталія Короновська, експертка з маркетингу та комунікацій, досвід роботи 11 років з реалізації комунікаційних проєктів.
Захід проводиться ГС “Союз птахівників та кормовиробників України” та здійснюється в рамках програми малих грантів, що реалізується в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт імплементується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH спільно з Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні.