Українські Карпати відомі як регіон з ідеальними кліматичними та екологічними умовами для вирощування якісної продукції. Як визначено в стандарті, походження продуктів під Карпатською ТМ стосується виробництва та переробки: (a) походження сировини для непереробленої продукції (100% з 4 областей) та переробленої продукції (90% з 4 областей, залежно від типу продукції), (б) місцезнаходження переробних потужностей (в межах 4 областей).
Пов’язана з внутрішніми та зовнішніми параметрами, на які позитивно впливають чисті умови виробництва (4 області), надійними технологіями виробництва та переробки, адекватним пакуванням та маркуванням. Якість також підтримує прозорість спілкування зі споживачами.
Пов’язана з внутрішніми та зовнішніми параметрами, на які позитивно впливають чисті умови виробництва (4 області), надійними технологіями виробництва та переробки, адекватним пакуванням та маркуванням. Якість також підтримує прозорість спілкування зі споживачами.
Громадська спілка «Карпатський смак» працює в постійному контакті з кожним виробником продуктів харчування, що є членом спільноти, тим самим забезпечуючи максимальну безпеку та якість продукту. Як результат, після інспектування, та перевірки на дотримання вимог та критеріїв, після висновків інспекції, рішенням правління, ми надаємо ліцензію виробнику на право користування ТМ «Смак українских Карпат».
Маркування ТМ «Смак українських Карпат» проходять виробники продуктів харчування, категорії М1, що є членами спілки та відповідають вимогам.
Яким чином встановлюються відповідність?
Громадська спілка «Карпатський смак» приділяє особливу увагу до кожного етапу виробництва продукції, від поступлення, зберігання сировини, до етапу виробництва, зберігання та реалізації продукції.
Ми надаємо виробникам натуральних продуктів харчування, членам спілки «Карпатський смак» право на користування ліцензію ТМ «Смак українських Карпат», що, у свою чергу підтверджує високі стандарти якості та безпеки виробництва, та наближає їх до визнання на міжнародному ринку, завдяки підтримки фахівців Швейцарії - Дослідний інститут органічного сільського господарства (ФіБЛ). Громадська спілка «Карпатський смак» – професійне неприбуткове об`єднання дрібних виробників продуктів харчування регіону Українських Карпат, та експертів, що працюють у напрямку відновлення традицій та смаку натуральних продуктів, збереження виробництва традиційних сільськогосподарських продуктів харчування. Ми надзвичайно раді запросити вас до торговельної марки (ТМ) Смак Українських Карпат®. Адже ТМ являється важливим інструментом промоції традиційних харчових продуктів з Українських Карпат з 2010 року. Основна ціль нашої торговельної марки - підвищення конкурентоспроможності та забезпечення виходу на ринок малих і середніх підприємств, які знаходяться в Українських Карпатах. Виробники отримують користь від спільної маркетингової стратегії, яка пов’язана з просуванням і використанням цієї регіональної ТМ та налагодженням спільних торговельних контактів, що позитивно впливає на збільшення обсягу продажів і доходів. Завдяки орієнтації як на національних, так і міжнародних споживачів – особливо туристів з міських регіонів в межах України та з різних країн ЄС – ТМ сприяє успішному представленню та збуту. Кожен член громадської спілки «Карпатський смак» сплачує членські внески, в залежності від розміру підприємства, та оплачує послуги інспекції, що здійснює контроль відповідності продукції та господарства до критеріїв ТМ «Смак українських Карпат».