up
Напишіть Нам
Напишіть нам і ми зв'яжемось з вами

Перше представлення харчових продуктів під логотипом «Смак Українських Карпат»

Офіційно оголошено про створення торговельної марки високоякісної регіональної сільськогосподарської продукції «Смак Українських Карпат». Її було вперше представлено в рамках IV обласного фестивалю автентичної карпатської кухні «Смачний Спас» (м.Тлумач, Івано-Франківська обл.), де 13 виробників презентували свою продукцію. Одночасно з фестивалем «Смачний Спас» у м.Тлумач відбувалось святкування 800-річчя міста. На святкових заходах побували понад 10000 відвідувачів.

У рамках фестивалю для представників ЗМІ у Тлумацькій райдержадміністрації було проведено прес- конференцію, на якій було представлено ТМ «Смак Українських Карпат». У ній взяли участь керівник швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні», FiBL (Швейцарія) ТобіасАйзенрінг, координатор Карпатської торгової марки Юрій Оглашенний, заступник голови Тлумацької райдержадміністрації Олександра Чаплінська, представник Закарпатської обласної громадської організації «Товариство соціально-культурного розвитку «Панонія» Олександр Коваль (Закарпатська обл.), представник Львівської аграрної дорадчої служби Ірина Хромуляк (Львівська обл.). Також у прес-конференції брали участь представники підприємств, об’єднаних ТМ «Смак Українських Карпат», в тому числі голова правління громадської спілки «КАРПАТСЬКИЙ СМАК», керівник СОК «Чиста Флора» Михайло Стовпюк (Івано- Франківська обл.), начальник комерційного відділу ТОВ”ГАЛС ЛТД” Світлана Польянова (Чернівецька обл.) та голова кооперативу СОК “Карпатський мед” Володимир Горішник (Львівська обл.).

«Із затвердженням торговельної марки (ТМ) «Смак Українських Карпат» виробники з чотирьох областей (Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської) погодилися співпрацювати з метоюпідвищення конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку цього регіону», – наголосив ТобіасАйзенрінг з Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія). – «ТМ означає походження продукції з чотирьох областей, відповідний смак, а також є гарантією високої якості продуктів харчування. У цій ТМ мають право брати участь лише перевірені виробники, які підтримують цю ідею. ТМ принесе велику користь споживачам, які отримають доступ до широкого асортименту відбірних та якісних продуктів харчування з Українських Карпат. Виробники отримають переваги від спільної маркетингової стратегії, яка буде пов’язана з просуванням і використанням цієї регіональної ТМ та налагодженням спільних торгівельних контактів для збільшення продажів та доходів. Люди, що живуть в Українських Карпатах, зможуть скористатись перевагами від рекламування регіону, яка проводитиметься за допомогою ТМ. Оскільки ця ініціатива має підвищити конкурентоспроможність в чотирьох областях Карпатського регіону України, в цілому очікується її значний економічний, соціальний та екологічний вплив».

Михайло Стовпюк, СОК «Чиста Флора» (Івано-Франківська обл.): «Важливим завданням є промоція вітчизняних продуктів харчування, підтримка нашого національного виробника… Ми будемо намагатись забезпечити високу якість продукту з Українських Карпат, інгредієнтів місцевого походження і при цьому так себе захистити, щоб на ринку не було тих підробок, які є зараз».

Олександр Коваль, громадська організація «Товариство соціально-культурного розвитку «Панонія» (Закарпатська обл.): «Продукція Карпатської марки – це та продукція, яка робиться по старих технологіях, з використання натуральної сировини, яка є повністю безпечною та надзвичайно корисною. Споживач є цінністю для виробників, тобто це не масове виробництво. І в цьому полягає головна перевага такої продукції».

Володимир Горішник, кооператив СОК “Карпатський мед” (Львівська обл.): «Громадяни перенасичені масовою продукцією, вони відчули загрозу присутності на ринку неякісних товарів великих виробників… В планах у нас є створення магазинів, де буде представлена продукція підприємств, об’єднаних торговою маркою».

Світлана Польянова, ТОВ”ГАЛС ЛТД” (Чернівецька обл.): «Застосування торгівельної марки «Смак Українських Карпат» стане гарантією високої якості продукції з використанням екологічно чистої сировини та інгредієнтів. Крім того, створення цього колективного бренду буде сприяти тому, що різні виробники, об’єднані ним, будуть допомагати один одному, ділитимуться власним досвідом. Застосування торгівельної марки дозволить більш ефективно просувати продукцію з Карпат на українському ринку, дозволить їй дійти до кожного споживача».

Ірина Хромуляк, Львівська аграрна дорадча служба (Львівська обл.): «Я хочу подякувати уряду Швейцарії за те, що вони підтримують нас. Ціль проекту – просувати наші традиційні карпатські продукти як на українському, так і міжнародному ринках, роблячи наголос на смаку, якості і походженні».